وب سايت شخصي ولي اله ديني : هميشه كساني هستند كه ...
پنجشنبه، 10 مهر 1393 - 22:06 کد خبر:542
نشانت كه بكنند هر حركت و رفتارت را انتخاباتي مي بينند مثلا ورزش نبايد بكني، شنا ممنوع !اگر روزي كوهنوردي رفتي بايد تغيير قيافه دهي تا هيچ جاندار و بي جاني تو را نبيند و نشناسد، با كسي اگر سلام و عليك كردي يا احيانا ملاقات داشتي ،اگر به مجلس ترحيم يكي ازبستگان و دوستانت رفتي حتما به خاطر راي است !! هميشه كساني هستند كه در پيشاني آنها نوشته كه درد دين وآخرت دارند ، نه كه همه كار هاي خود را بي منظور و فقط محض رضاي خدا و براي نوع دوستي و كمك بي منت به خلق خدا انجام مي دهند !؟حق دارند بقيه را بپايند و مرتب به اين و آن گزارش نمايند كه چنين است و چنان است و... اينان افكار بديع و نو در مغز هايشان دارند!، خلاقند و متفكر!، پرسشگرند و موآخذه جو،اما اگر از خودشان با احترام نامشان را بپرسي بدشان مي آيد ! ،مي توانند در آن واحد خدمات ارزنده خود را در اشكال جور با جورتقديم نمايند !و...

 

هميشه كساني هستند كه اگر مقام و مسئوليت در دست خودشان باشد حتما براي خدمت صادقانه است و احدي حق مواخذه و سئوال را ندارد اما اگر ديگري مسئوليتي داشت و كارها و وظايف قانوني خود را درست و به موقع به جاي آورد در منظر اينان حتما براي اخذ راي مردم و عوام فريبي بوده ! اينها به خود حق مي دهند چيزهايي كه به آنها مربوط نيست قول بدهند ،اما اگر جايي نقصي و اشكالي بود و حتي به تو ارتباط نداشت  آنقدر خود را دلسوز و با درايت ببينند كه تو را مسئول بدانند !

هميشه هستند كساني كه تاديروز پيراهن پاره مي كردند و از كاستي ها مي گفتند و ديگران را به كم كاري و... محكوم مي كردند اما اگر امروز يك روزنامه و يا هفته نامه در يك منطقه بخش كوچكي از واقعيت ها وكاستي ها را منعكس نمايد او را بيگانه مي پندارند و اسب خود مي تازند . طنز جالبي است نه!؟

داستان زندگي ما پر شده از اين طنزها ي رنگارنگ ، اگر نمي خواهي متهم به سوء استفاده از مقام و شهرت خود بشوي براي ديدن مادرت  هم بايد شبانه و مخفيانه بروي!!